Godziny otwarcia: Pon. – Pt. 07:00 – 22:00 | Sob. – Nd. 08:00 – 21:00

ZAJĘCIA

Nowość w naszej ofercie na jesień 2022: ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY I PO CIĄŻY.

Zajęcia fitness prowadzimy w grupach max. 6 osobowych oraz jogę w grupie max. 10 osobowej. Nasza sala o powierzchni 160 m2, wykończona jest dębowym drewnem i istnieje możliwość podziału jej na dwa oddzielne pomieszczenia. Sprzęt fitness po każdych zajęciach zostaje poddawany dezynfekcji.

Błonia Sport Fitness to miejsce wyjątkowe, stworzone z myślą o Tobie.

Nie ważne ile masz lat, czy jesteś przyszłą mamą, czy masz problemy z kręgosłupem, stawami, czy po prostu chcesz poczuć się dobrze w swoim ciele.  W Błonia Fitness każdy nasz klient, jest dla nas najważniejszy.

Dysponujemy dwoma komfortowymi salami fitness, w których codziennie odbywają się zajęcia fitness o różnym poziomie zaawansowania, dostosowane do różnych grup wiekowych.

Nasi instruktorzy dobiorą dla Ciebie odpowiedni rodzaj treningu i następnie zadbają o to, by Twoje założenia zostały spełnione.

Zapraszamy na pierwsze, bezpłatne zajęcia.

TRX

TRX, czyli ćwiczenia z taśmami w zawieszeniu. Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.
NOWOŚĆ

Trening motoryczny

Trening motoryczny- ma na celu poprawienie formy sportowej zawodnika. Skupiamy się na zwiększeniu szybkości, sile, zwinności, gibkości, skoczności, koordynacji oraz stabilności. Jest podstawą bezpiecznego treningu w danej dyscyplinie sportowej przez co pozwala na zwiększenie wyników sportowych. Trening skierowany jest do początkujących sportowców a także dla tych którzy są zawodowcami w dane dyscyplinie. Z treningu mogą także korzystać osoby które ćwiczą na co dzień a nie są sportowcami aby popracować nad techniką i wzorcami ruchowymi. Zajęcia odbywają się w małych grupach dzięki czemu możemy oszacować stopień wytrenowania poszczególnych cech motorycznych i dostosować odpowiedni trening do klienta.
NOWOŚĆ

Fit ball

Fit ball to zajęcia fitness z wykorzystaniem dużej, gumowej piłki. Piłka sama w sobie nie jest stabilna, dzięki czemu wymusza utrzymywanie balansu ciała, a to angażuje do pracy mięśnie głębokie. Zajęcia mają na celu wzmocnienie mięśni, poprawę kondycji, skorygowanie sylwetki, odciążenie stawów.
NOWOŚĆ

LATINO LADY

Jako, że na naukę tańca i odkrywanie samej siebie nigdy nie jest za późno, podczas zajęć Latino Lady gwarantujemy, iż rozbudzicie swoje ciało, a to za sprawą ekspresyjnej i niezwykle zmysłowej: rumbie, bachacie, a także żywiołowej cha-chy, salsie, sambie czy wreszcie elementom tańca brzucha. Charakterystyczne dla tańców latynoamerykańskich ruchy oraz niezwykle istotna izolacja górnej partii ciała od dolnej sprawiają, że zajęcia Latino Lady to forma aktywnego wypoczynku, angażującego całe ciało. Dzięki nim poprawicie Panie swoją kondycję, uelastycznicie ciało i nauczycie się swobodnie i z niezwykłą gracją poruszać się w rytm muzyki. Tempo naszych zajęć pozostaje dostosowane do uczestniczek tak, by nauka tańców latino przynosiła radość i dodawała energii do działania.
NOWOŚĆ

BODY PUMP

Body Pump to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową w problematycznych dla kobiet strefach, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. Body Pump to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud.

BŁONIA ACTIV

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie wszystkich mięśni naszego ciała. Intensywne ćwiczenia wzmacniające, poprzedzone aerobową rozgrzewką, która pomaga w pozbyciu się zbędnej tkanki tłuszczowej.

ROLKI

Jazda na rolkach to jeden z najzdrowszych i najprzyjemniejszych sportów. Wzmacnia mięśnie nóg i pośladków, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia kondycję i zwiększa koordynację ruchową, a w przeciwieństwie do biegania w dużo mniejszym stopniu obciąża stawy. Przede wszystkim jazda na rolkach, jest doskonałą formą relaksu i sposobem na aktywne spędzanie czasu z rodziną i znajomymi.

ZUMBA

To dynamiczne zajęcia taneczno-ruchowe, zawierające elementy aerobiku oraz fitnessu. Łączy w sobie energetyczną oraz motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznym. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę. Przeznaczone są dla każdego bez względu na wiek, płeć, kondycję czy też umiejętności taneczno-ruchowe. To doskonały program ćwiczeń zarówno dla ciała jak i dla umysłu, który pozwala osiągnąć dobre samopoczucie.

AKTYWNY SENIOR

Zajęcia relaksujące zarówno ciało jak i umysł. Prowadzone przy akompaniamencie spokojnych i harmonijnych dźwięków. Trening angażujący całe ciało, poprawiający stabilizację, wzmacniający kręgosłup i rzeźbiący sylwetkę. Głęboko odprężający i rozluźniający oraz pozwalający skupić się na swoim wnętrzu.

HIIT

Zajęcia będące rodzajem treningu cardio z sekwencjami interwałowymi, które mają na celu maksymalnie rozbudzić i rozkręcić metabolizm oraz dodać energii na cały dzień. Do ćwiczeń wykorzystywane są dodatkowe obciążenia oraz ciężar własnego ciała.

STRETCHING

Zajęcia rozciągające, które wpływają na uelastycznienie mięśni oraz ścięgien, pomagające zwiększyć zakres pracy w stawach. Regularny stretching pozwoli na długo zachować młodość ciała.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz dbanie o poprawną wyprostowaną postawę i zgrabną sylwetkę. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające, równoważne, rozluźniające, mobilizujące i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę. Zajęcia zmniejszają stres. Uczymy się na nich prawidłowych pozycji podczas siedzenia.

NORDIC WALKING

Nordic walking to ogólnodostępna aktywność prozdrowotna dla każdego, bez względu na wiek i poziom sprawności ruchowej. Nordic Walking angażuje do 90 % mięśni całego ciała. Sekret chodzenia polega na umiejętnym odepchnięciu się specjalnymi kijkami od podłoża i zaangażowaniu górnych partii mięśniowych przy jednoczesnym odciążeniu stawów skokowych, kolanowych, bioder i kręgosłupa.

JOGA

Rozciągnięte ciało, mocny kręgosłup, wyciszenie i odzyskanie balansu – to tylko kilka powodów, dla których joga stała się ulubioną formą aktywności fizycznej dla tak wielu osób. Praktykują ją zarówno młodzi, jak i starsi, a bogaty wybór różnych rodzajów sprawia, że wśród nich coś dla siebie znajduje zarówno osoba szukająca statycznego ukojenia, jak i ta, która potrzebuje dynamicznej formy ruchu.

GDZIE JESTEŚMY

Drogi użytkowniku / użytkowniczko, przechodząc dalej lub klikając przycisk "AKCEPTUJ" wyrażasz zgodę na zapisy naszej Polityki Prywatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy do zapoznania się z Polityką Prywatności.